رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

بابایی مهربون رادین

1390/12/12 9:39
نویسنده : مامان پریسا
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل خاله میدونم این چند وقته اصلا نتونستم برات پست جدید بزارم  آخه عزیزکم بعدها میفهمی که آخر سال سرم خیلی شلوغ میشه بگذریم از کارای ما که تمومی نداره ، اما بگم از شما که ماشا.. هر روز بزرگتر و آقاتر میشی و کارای جدید میکنیniniweblog.com

راستی دیگه خنده هات صدادار شده قربونت برم من که وقتی میخندی انگار همه دنیا دارن میخندن

خاله جونم تو این چند روز آینده متاسفانه بابایی مهربونت پیشتون نیست آخه مریض شده باید چند روز بیمارستان بستری بشه Smileyولی من میدونم بابایی شما خیلی زود خوب میشه و برمیگرده پیشتون niniweblog.comشما هم این چند روزه پسر خوبی باشو مامان پری اذیت نکن البته تو نفس مامان پری و بابایی هستی و بخاطر شما هم که شده زود زود همه چی درست میشه تو این روزا زیاد میام پیشت آخه مامان پری باید بره به بابایی سر بزنه  عزیز دلم....   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کيانا
9 اسفند 90 9:38
انشاا...به برکت وجود رادين گلم باباي مهربونش خيلي زود سلامتي شونو بدست ميارن......
نگین مامان رادین
16 اسفند 90 1:34
سلام رادین ناناز ایشاالله باباییت هرچه زودتر خوب خوب خوب میشه و میاد پیشتون و عید رو حسابی باهم خوش می گزرونید.


نگین جون حال بابایی رادین خداروشکر بهتره
ثمین
16 اسفند 90 11:09
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم