رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

نظرات (10)

مامان آرتین
2 اسفند 90 13:52
آخی نازیپسر من 4ماهه شده ولی هنوز
به انگشتاش مک میزنه.


هدی مامان مبین
3 اسفند 90 11:49
اخ خدا چه ماهییییی دلم برای کوچولوییای مبین تنگ شد نه اینکه حالا خیلی بزرگ شده
مامان پارسا جیگر
3 اسفند 90 13:41
جونم چه فیگوری عین پارسای من شده اونم معمولا دو دستی مشغول مک زدنه خوشحال می شه با رادین کوچولو هم دوست باشه.


رادین هم خوشحال میشه
کاوه
3 اسفند 90 14:44
آخه.... یاد بچه گربه ها افتادم!!!!


kaveh
3 اسفند 90 14:47
rasti chera zaman ma injor chiza nabood... khalamun vasamun post mizasht
nemidooonam valaaaaaaaaaaaa



آی گفتی
مامان رومینا
4 اسفند 90 23:35
حتما خوشمزه ست دیگه مگه نه رادین جوون


اینجوری که رادین دستاشو میخوره حتما هست
عمه مائده
6 اسفند 90 12:14
ای جونم
چه با اشتها داره میخوره؟!؟
انگار داره چلو کباب برگ میخوره!!!

مامان پریسا لطفا براش توضیح بدید که همش مال خودشه و تموم هم نمیشه . . .



آوا
7 اسفند 90 12:23
سلام مامان پريسا جون
خيلي برام جالب بود. من و شما فكر كنم خيلي هم سليقه هستيم. اسم پسر منم رادين هست. و جالب اينكه اكثر لباسها و وسايل رادين من هم مثل رادين شماست. اون موشي كه به تختش آويزونه و جيم كه لاك پشت سبزه و خيلي از لباسهاش


سلام چه جالب پس رادین عسلی من یه دوست خوب پیدا کرده
مامان آرشیدا قند عسل
8 اسفند 90 23:15
واقعاً که چه پسمل خوش تیپی هستی بزرگ بشی چی میشی جیگمل خاله دستات خوشمزه است؟!


مرسی از شما
مامان رومینا
11 اسفند 90 23:53
یه صفحه خاکستری رنگ باز میشه تو وب رادین plug و از این حرفا نمیذاره پستای جدیدتون رو ببینیمو بخونیم.چیکار کنم؟؟


سلام احتمالا از سرعت اینترنتونه تا به حالاهمچین مشکلی نداشتیم اگه بازم نشد پستهای جدیدببینید ممنون میشیم بهمون بگید