رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

دردلهای خاله برای رادین عسلی

1390/11/29 20:03
نویسنده : مامان پریسا
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادینم امروز بد جور دلم برات تنگ شده آخه  از روز یکشنبه که رفتید خونه خودتون تا امروز که جمعه است ندیدمت تو این هفته به وبلاگت زیاد سر زدم به وبلاگ دوستاتم رفتم  ، مامان پری تو پست قبلی عکساتو که گذاشت نمیدونی مامان جون و بابابزرگ چقدر ذوق کردن و قربون صدقه ات رفتن بگذریم که من برات غش کردم خاله تو تنها پسری هستی که حاضرم جلوش زانو بزنم برای بستن بند کفشات ...                                            

 خدا کنه بابایی و مامان پریniniweblog.comniniweblog.com فردا شمارو بیارن حونه ما وگرنه من دیگه صبر ندارم همه کارامو ول میکنم میام پیشت که ببینمتniniweblog.comراستی خاله تو این هفته روز ولنتاین بود و من فرصت نکردم بیام برات پست بزارم ولی برات کادو خریدم عسلکم آخه شما عشقی نفسی همه کسی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهارك
29 بهمن 90 0:29
سلام.. طراحي عكس و قالب وبلاگ و تقويم و..... سر بزنيد پشيمون نميشيد.. ممنون ميشم مارو لينك كنيد.
نگین مامان رادین
30 بهمن 90 0:36
چه خاله مهربونی خدا هر دو تون رو برای اون یکی حفظ کنه .راستی جیگر طلا پست بالایی نظراتش باز نمیشه پس همین جا بهت می گم ،خاله جون کم دست های ناز و نمکیت رو بخور یه کمی هم برزا ما نگه دار.
مامانی درسا
30 بهمن 90 1:30
خاله جونی میدونم جه حسی داری . رادینی رو ببوس و در مورد پست بعدی من آخه نفهمیدم چرا این قدر دستاشونو دوست دارن
مریم
30 بهمن 90 1:46
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.
غزلک*مامان فسقلی*
1 اسفند 90 12:38
وااااااای چه خاله مهربونی
البته رادین جون از بس ماهه هزار ماشالله که من بهت حق میدوم اینطوری دلتنگ شی

نی نی من خاله نداره


الهی من بگردم من خاله نی نی شما هم میشم اگه افتخار بدید