رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

دل نوشته های مامان پری برای رادینش

1390/12/16 15:27
نویسنده : مامان پریسا
505 بازدید
اشتراک گذاری

رادین مامان امروز ١٦اسفنده ، نود روزه که با اومدنت احساس شیرین مادربودن رو نصیب من کردی. روزهاخیلی زود میگذرن و من از کوچیک شدن سایز لباسهات که متوجه بزرگ شدن تو میشم. هرگز فراموشم نمیشه شب اول تولدت رو  وقتی توبیمارستان کنارم مثل فرشته ها خوابیده

بودی  من انقدراز اومدنت ذوق کرده بودم وعاشق صورت ماهت شده بودم که هر نیم ساعت از جام بلند میشدم تا نگاهت کنم میترسیدم که دوباره خواب ببینم که پیش منی، امابا دیدنت آروم میگرفتم.

عزیز دلم من سلامتی تک تک سلولهای بدن نازنینت رو ازخدای مهربونم خواسته بودم والان به اندازه همه سلولهای بدنت شکرخدارو میگم. آروم جونم دوست دارم اندازه مهربونی خدا

      32.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عسل
27 اسفند 90 20:53
خدا پسر گلتونو حفظ کنه خیلی نازه ماشال...