رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

دردونه من

1391/3/3 17:23
نویسنده : مامان پریسا
634 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                               

                                                                                              

                                                                                       

                                                                                        شکلکهای جالب آروین

     عشق کوچولوی من سلام .مامانی فدای تو بشه که انقدر ماهی خوشگلم. پسر خوبم تقریبا هرروز یه کار جدیدی یاد میگیری و انقدر شیرین شدی که من وباباجون محمدت رو کلی ذوق زده میکنی .عسل مامان امروز پنج ماه ودوازده روزه شدی الهی که همیشه زنده باشی وسلامت گلم.  شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

روزها خیلی زود میگذرن انگار دیروز  ٢٣فروردین بود که رفتم ازمایش  دادم ومتوجه شدم خدای مهربونم دعاهامون رو شنیده وفرشته اش رو برامون فرستاده-خدا جونم شکرت-

رادینم کم کم شیطونی هات هم داره شروع میشه ودر طول روز همش میخوای کنار هم باشیم وبازی کنیم .بااینکه  همه وقت با همیم ولی فقط کافیه که بخوابی من دلم برات تنگ بشه!!! 

راستی  یه عادت جالب خوابیدنت که ازهمون ابتدا داشتی اینکه وقتی میخوابی حتما باید دستهات از پتو بیرون باشه حتی اگه تو خواب عمیق باشی !!!

تازه گیها هم موقع خواب پهلوبه پهلو میچرخی!

رادینم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرتین
28 اردیبهشت 91 19:09
خدا براتون حفظش کنه
ثمین
30 اردیبهشت 91 16:47
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامانی درسا
2 خرداد 91 7:55
ای جونم عزیز دلم خیلی بامزه ای ..... وای دختری من که اصلا" پتو رو خودش نمیذاره .......رادین جون یه بوسه گنده


اماااان از دست این وروجک ااااا
مسافران آسمانی
10 خرداد 91 20:17
الهی ... پسری چقدر ملوس شدی تو...دوست دارم یه گاز اساسی از لپات بگیرماااااااااااااااااا اما دلمم نمیاد ... به جاش میبوسمت محکککککککککککککککککککم


مرررسی از بوس خوشمزتون