رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

زیباترین صبح

1391/2/20 1:46
نویسنده : مامان پریسا
599 بازدید
اشتراک گذاری

                

                                                                                                                      شکلکهای جالب و متنوع آروین

     

 

                                                                

                                شکلکهای جالب آروین

عشق من فقط خدا میدونه که امروز صبح چه حال خوبی داشتم وقتی تو با دستهای کوچولوی نازت منو از خواب بیدار کردی. خدا جونم خیلی دوست دارم ...شکرت که این حس خوبو دارم ...شکرت که فرشته ای از بهشت برام فرستادی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهـــــــــــــار
19 اردیبهشت 91 23:44
نازی الهی چه پسمل نازییییییییی من دوسش دارم
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 21:20
قربون دستهای ناز و توپلت بشم،مامانی حالا کجاشو دیدی شیرین کاریهاش از این به بعد شروع میشه و هر روز با یه کار جدید غافلگیرت میکنه
مسافران آسمانی
21 اردیبهشت 91 11:37
عزیزم انشاالله که همیشه از این صبح های زیبا داشته باشی...
روزتون هم مبارک...همیشه شاد و خندان باشید...


مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 14:10
سلام وبلاگ قشنگتون رودیدم. ماشاا.. گل پسرتون خیلی نازن.روز زن رو بهتون تبریکمیگم.همیشه کنار رادین عسلی سالم وخندان باشید.
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 13:11
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. عزیزم روزت مبارک ...