رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

یه روزخوب بارادینم

1390/12/25 12:25
نویسنده : مامان پریسا
747 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم رادینم امروز مامانی رو خیلی خوشحال کردی فدای  چشمات شم                    

     چونکه  برای اولین بار دستهای نانازت رو سمت عروسک درازکردی برای گرفتنش الهی قربون دستهای توبولوی تازت بشم

 

رادین و جوجوش ...

بقیه عکسهای رادین در ادامه مطلب ( با گذاشتن نظرهای قشنگتون خوشحالمون کنید. )

       شکلکهای جالب آروین

 

رادین در حال کشف عروسکش

با شاخ گاو درگیر شدی عسلم !!!!

                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
19 اسفند 90 10:59
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 13:17
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
مامان آرتین
25 اسفند 90 11:45



خاله مینا
1 فروردین 91 2:16
چه جیگر شدی خاله . عکسای ماهتو دیدم خیلی نازن خیلی.خاله جون سال جدیدت مبارک باشه ایشالله توی سال جدید سالم وتندرست باشی ..زودبیا پیشم . منم میام تا پیشرفت های عالیت رو ببینم.


مررسی خاله مینا بازم پیشمون بیا سال خوبی داشته باشید
مامان رومینا
1 فروردین 91 13:33
سال نو مبارک.امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزی باشد که آرزو دارید


ممنون سال نو شما هم مبارک
سمانه مامان پارسا جون
2 فروردین 91 18:51
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . . نوروزتان پیروز

نوروز ۹۱ مبارک

سال نو شما هم مبارک
مامان آرشیدا قند عسل
6 فروردین 91 11:35
و قدم مانده به خندیدن برگ ، یک نفس مانده به ذوق گل سرخ، چشم در چشم بهاری دیگر ، تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان ، یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان ، سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک امیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشید


مرسی سال نو شما هم مبارک