رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

نظرات (8)

هدی مامان مبین
17 اسفند 90 14:03
ماشالا چ بزرگ شدی لباستم بهت میاد عزیزم


خوشمل شدم خاله؟؟؟؟
یاسی خاله هیلدا
19 اسفند 90 11:19
ای جونم قربونت برم خاله 3 ماهگیت مبارک چه مردی شدی عزیزم.بزرگ مرد کوچک .خاله جون ببوسش قند عسلو


X



کاوه بابای کوروش
20 اسفند 90 13:10
به پهلووونیه پسر من نیست! مامان پریسا - براش دمبلو هارتل بخر!
سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 90 12:03
با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک


مرسی عزیزم


مامان مهراد
23 اسفند 90 23:49
سلام عزیزم
نزدیک عیده!
توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی
پیشاپیش عیدت مبارک



مرسی عید شما هم مبارک
مامان آرشیدا قند و عسل
25 اسفند 90 11:39
عسلم سه ماهگی و پیشرفتهات مبارکت باشه عید نوروز پیشاپیش بر شما و خانواده محترمتون مبارک


سال نوشما هم مبارک


ثمین
25 اسفند 90 13:22
سلام عزیزم
لینک شدین! رادین جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


مرسی
خاله مائده
4 فروردین 91 2:04
پریسا جون
رادین گلی خیلی خیلی ناز شده
هزار ماشالله
دلم خیلی براش تنگ میشه
تند تند میام وبلاگش و عکسای نازش رو میبینم
من عاشق این عکسش هستم
تو رو خدا از طرف من ببوسش جیگرم رو
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بووووووووووووووووووووووووووووس


خاله جون مرسی که به ماسر میزنید رادین براتون بووووووس میفرسته سال خوبی داشته باشید