رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

نوشته های خاله مهسا برای قند عسل

1390/11/20 20:43
نویسنده : مامان پریسا
628 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم رادینم دو روزی میشه که شما و مامان پری و بابایی رفتید خونه خودتون ،niniweblog.com

 دل خاله برات تنگ شده عسل

 امروز شنیدم خاله مریم دوست مامان پری با دختر گلش نیکا اومده بودند خونتون و وقتی خاله مریم خواسته

 بهت شیر بده شما اصلا حاضر نشدی بخوری قربونت برم خاله که اینقدر باهوشی و مامانتو خوب میشناسی آخه این مامان تو هم واقعا خواستنیه بزار یه چیزی برات تعریف کنم چند شب پیش شما خونه ما بودید و طبق معمول سر شب یه کم آواز خوندی و بعدشم من دیگه نفهمیدم و غش کردم Nightفکر کنم

حدودساعت 3 شب بود که بلند شدم دیدم صدای مامان پری میاد آروم که در اتاقو باز کردم دیدم خواهر گلم

توروبغل گرفته و داره کف دستت لی لی حوضک میخونه و جوجو اومد آب بخوره افتاد تو حوضک  حالا من موندم اون وقت شب که جوجوهام خوابن این مامان شما با

 چه صبرو حوصله ای داره برات شعر میخونه و باهات حرف میزنه و تو هم بادقت داری گوش میدی انگار راستی راستی متوجه میشی              niniweblog.com

خلاصه که خاله ، مامانها فرشته های بی بال هستن تو هم یکی از این فرشته هارو داری که بی نهایت دوستت داره و عاشقانه میپرستت  .

                                            شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رومینا
20 بهمن 90 21:02
حتما رادین کوچولو قدر این فرشته مهربون رو میدونه
مامان متین
23 بهمن 90 18:48
اینم بوسای متین واسه رادین خان خوشگل


مرسی متین جان*
هدی مامان مبین
3 اسفند 90 11:52
چ خاله مهربونی
مبین هم دوتا خاله عاشق داره
رادین خیل نازی عزیزم


مرسی