رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

عسل خاله

1390/11/15 20:46
نویسنده : مامان پریسا
564 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام عسل خاله دیروز اومدم پیشت کلی خوشحال شدم دیدمت آخه 5 روز بود که ندیده بودمت ، تو این چند روزکارای جدید یاد گرفتیااا مثلا یاد گرفتی که پا هاتو بازو بسته کنی مثل این که میخوای پا دوچرخه بزنی یا وقتی من و مامان پری داشتیم ناهار میخوردیم همش با چشای خوشگلت بهمون نگاه میکردی تا باهات حرف بزنیم  به محض اینکه یه کوچولو حواسمون ازت پرت میشد از خودت صدا در می اوردی که با من حرف بزنید و قربون صدقه من برید خلاصه که کلی دلمونو بردی ...niniweblog.com         

راستی خاله الان که دارم این چیزارو برات مینویسم تورو بردن دکتر تا اون مطلبی که بابایی گفت و سرت بیارن خداکنه زیاد دردت نگیره عسلم

                   niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه مامان پارسا جون
9 بهمن 90 18:47
سلام عزیزم ممنون از حضور پر مهرت
رادین جونم خیلی نازه ماشاا...
بردنش ختنه؟
الاهی بگردم
منم لینکتون کردم عزیزم
تند تند بیاید پیشمون

مرسی خوشحالمون کردید
خاله مائده
10 بهمن 90 11:43
رادین عزیزم آقا شدنت مبارک!
تینا
10 بهمن 90 23:13
سلام رادین جون پس تو هم مثل رادین ما شدی همش میخواین جلب توجه کنید ولی نیازی به این کار نیست چون انقدر نازین که همه حواسا میره پی شما من عکس جدید گذشتم خوشحال میشم بیای ببینی