رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

کودکانه های رادین عسلی

دومین مروارید رادین دلم

1391/7/13 1:41
نویسنده : مامان پریسا
747 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                        

 

  رادین دلم تا ٥روز دیگه عدد ماه تولدت دو رقمی میشه ایشاله صد ساله بشی مامانی. هزار ماشاله بزرگ شدی عشق من ودومین مرواریدت هم جونه زده -مبارکت باشه نازنینم- الهی مامان فدات بشه که لثه هات درد میکنن و اذیت میشی اما شما ثابت کردی که خیلی مردی و تحمل میکنی -قربون خوشگلیهات خودم تنها میشم...     

             

زمان خیلی سریع میگذره و تو داری بزرگ میشی به قول باباجون محمد خیلی زود دلمون برای این روزها وشیرین کاریهای گل پسریمون تنگ میشه ... از اونچاییکه شما علاقه شدیدی هم به دوربین وگوشی موبایل ولب تاب وسیم و... داری نمیتونیم ازت فیلم بگیریم چونکه به محض دیدن  دوربین یه سره میگی من من من ... وتا زمانیکه چیزی روکه میخوای بدست نیاری محاله که منصرف بشی.

جوجوی نازم هرچی تلاش میکنم که یاد بگیری شیشه شیر وپستونک بگیری اما متاسفانه نتیجه ای نداره وبی فایده اس چونکه اصلا شما مکیدن هرچی جز می می مامانت برات بی معنیه!

راستشو بگم چندان خوب غذانمیخوری که البته امیدوارم به خاطر دندون در اوردنت باشه وبعدا جبران میشه -انشاله- از بین خوردنیها هم به موز وبیسکوییت مادر بیشتر علاقه نشون میدی خرما هم دوست داری -نوش جونت ماه من -

راستی شیشه ایستک وبطری شیر ونوشابه رو هرکجاببینی باید دست بگیری وچند دقیقه ای زیر ورو کنی وهر وقت ازشون خسته بشی پرتشون میکنیني ني شكلك

جیگر طلا ی من هر وقتی سوار ماشین بشی اول یه راست میری سراغ دنده !!! بعدش هم تکیه میدی وبا پاهای نانازت بوق میزنی بوق بوق بوق...

 

bunny

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرتین
12 مهر 91 0:28
مبارکههههههههههه